Torsdag

Ja idag är det torsdag, en vecka sedan jag och lillen blev sjuka.
Han är jättepigg och tar hand om sin mamma efter bästa förmåga, gosegrisen min.
Igår blev han ledsen "mamma, jag får ju aldrig någon lillasyster"
Hmm..har inte hört några sånna funderingar förut.."och hon ska också heta Freddy"
Knasboll :D

Idag är han dock väldigt sugen på att baka, tjatar om det med jämna mellanrum.
Vi har dock väldigt dåligt med mjöl och margarin i det här huset, men imorgon kommer löningen
TJOHOOO då kan han få baka hela långa dagen om han så vill.

Tänkte kika förbi klädförsäljningen som ska vara på mediacenter imorgon,
båda grabbarna växer så det är inte klokt.
Sen lät inte 3 par jeans för 500kr helt fel heller ..jag älskar jeans!!!

Förhoppningsvis ska vi få rå om lilla Edith i helgen :o)
en sötsak den där tjejen.
Men det skulle verkligen kännas förjävligt om hon blev smittad av oss.
Finns inget värre än när dom små är sjuk :o(
Maktlösheten är aldrig större än då!

Igår var jag och Nellie på kurs, Lydnad steg 1.
Jaha sa Nellie.. det här kan ju jag??
Fick muta henne lite med tennisbollen för att hon
skulle piggna till lite.
Vi blev en väldigt jämn grupp, och alla är supertrevliga :o)
Tokroligt.

Jag fick uppleva hur det är att vara blind inatt.
Eller nästan iaf.
Vaknade och såg nästan inget, allt var helt dimmigt och
kunde urskilja konturer.
Tur att ingen såg mig när jag tog mig till toaletten för att skölja ögonen.
Men likförbannat var ögonen igenklistrade nu på morgonen.
Funderar på att be Mats skjutsa mig lite sen.. till en högt belägen plats
så att locket för örat försvinner.  Hoppas kan man ju iaf.
Folk börjar bli irriterad på mig nu, jag pratar tydligen tyst.. och hör inte när jag
blir tilltalad :o(
Orkar ingenting heller.. kokade lite mannagrynsgröt till lillen förut, efter det låg jag i
en timme.

Får dåligt samvete över att häcka inne när det är så fint väder..
ska försöka ta mig ut så lillen får vara ute och busa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0