Nostalgi..igen


Återigen kan jag mkt väl dagdrömma mig bort..*FLIN*

Förstår att det är svårt att föreställa sig mig på en scen..med slitna jeans
och simpel t-shirt... spelandes på en elgitarr!
Dock har inte jag lika svårt för det...*FLIN*

Har just tagit en trip längs memory lane...
hur vi hängde utanför Tingshuset och väntade på att våra lokala hjältar
som figurerade i diverse lokala band.
Dom spelade covers hejvilt och vi småtjejer var helvilda *asg*
Men roliga minnen är det tamefan.

MEN, med fasa så inser jag att det var 17 år sen ... jag är fan gammal!
Mycket vatten har runnit under den här bron sen dess..

Ibland tänker jag att jag ska skriva ner allt om hur det var.. när det var som jävligast.
Men till vilken nytta egentligen?
Jag är ju inte där nu, alltså har jag banne mig lärt mig något utav det.
Det är inget svart äckligt nu.. det är en erfarenhet !
Hunden Hugo kom till mig då.. för att rädda mitt liv, när han hade lyckats och sett
till att jag överlevde..så insjuknade han.
Hugo Hund.. för alltid en hjälte..en vän.. oavsett att vi tillhör olika världar.
Sen kom Dessie..för att leda oss till Nellie...
Och nu jävlar har jag spårat ur för länge sen.

Dags att laga lite mat innan jag hamnar någon annanstans.


Imorgon blir det troligtvis en genomgång utförd av våran gård..
Nellie vägrar att sätta sin tass i stallet...
Jag vägrar sätta min fot i skogen utan sällskap
Saker försvinner spårlöst...
Hency backade från hage till stall härom kvällen...stirrandes in i skogen!
Mamma hör steg, Bert får oväntade lösningar serverade..
Ser fram emot detta oerhört !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

spooky???

2009-05-11 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0