Kurs

Vilken häftig kurs, för alltid tacksam Carola!

Alla andra kan, men inte jag..HA nu är det minsann min tur :D
Jag kan visst ! och det är så fascinerande..vilka världar, vilka resor.
Behöver inte boka biljett ens. 

´Är fruktansvärt egoistisk, och det är verkligen MIN tid nu...
ingen aning hur länge det håller i sig.
Stackars Mats sitter och kör 14 mil/dag *S*
men jag ska gottgöra honom jag lovar haha.
Ber om ursäkt om det är dålig tajming att vara ego just nu,
inget jag styr över.. inget jag kan kontrollera..jag bara flyter med.
Men så lycklig jag är...  :o)

Kommentarer
Postat av: Mona

Man får vara egoistisk ibland, få egentid och bara vara! Jag är så nyfiken! Berätta, berätta!!!! Hoppas du ska till jobbet i morgon så jag får höra =))

Kramisar!

2009-05-03 @ 11:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0