Att gå

Jag har inte gjort annat än att gå idag.
Gick med lillen till dagis, gick till jobbet..hade möte..gick till dagis..gick hem.
Om några timmar ska jag gå till hundkursen..kursa..sen gå hem igen.
Fan ta den som kallar mig lat ;-)

En annan grej som slog mig igår när vi åkte in till stan.
(ja vi har nu åkt till östersund 9 ggr på två veckor *asg*)
Jag är inte rädd, jag hyperventilerar inte, jag sitter inte och spelar upp olika
scenarion i huvudet, jag håller bara i mig hårt vid omkörningar.
Återigen, fan vad jag är bra!

Tonårstrotset håller i sig, jag borde i skrivande stund vara fullkomligen
upptagen med att laga mat.. har inte ens börjat. *oops*
Rev i ordentligt till tonåringen i huset på fm, kom hem från skolan efter endast
två timmar..pga pollenallergin. Bullshit.. inga ögon som rinner, inget snorande,
endast hosta. Då kan man enligt mig mkt väl stanna på skolan.
Med darrande röst undrade han hur jag var funtad som bad honom städa upp i
hallen då han tydligen skulle vara hemma. Han var ju SJUK!
Nåja.. man får fan i mig inte känna efter så hårt idagens samhälle.
Lika  bra han lär sig det hemma, så slipper han få en chock i sitt vuxna liv!
Men är det städat när jag kommer hem? Icke.
Jag trodde det var fler än jag som bodde här...

Nej, sluta trotsa och börja laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0