Att dom orkar

Hur orkar man vara så missnöjd?
Finns det ingen glädje alls att hämta ett leende ifrån?
Märkligt, men spännande!
Det där är något kletigt som smittar, för jag blir lika jävla missnöjd i sånt sällskap.
Tur att man kan tvätta av det kletiga så fort man går ut genom dörrarna.

Nu ska jag skrapa Trisslott!
Vann inte en endaste liten krona..
Kan man anmäla svenska spel för vilseledande reklam? haha

Imorgon fyller Mats år, 36 till antalet närmare bestämt.
Jag älskar honom!
Jag älskar oss :)

Grannarna åker till Kreta imorgon,
är faktiskt inte det minsta avis på dom :)
Jag trivs bäst här.. dessutom ska jag passa deras katter.
Dom är så söta :D

Nytt grubbel har uppstått, dom tre hästarna familjen äger tillsammans
ska bort till hösten.
Det betyder, nytt boende till Hency!
Vet inte riktigt vart vi ska husera till vintern.. men det får visa sig.
Hittills har hon inte varit bostadslös iaf, i värsta fall får jag låna
ut henne under vintern.. men det känns inte som att det blir så.
Grannen Martin får bygga ett vindskydd här utanför.. haha.

Tonårstrotset hänger kvar en smula, vill gå mera kurser
men har inte råd. Första tanken är "ÄÄÄH det får nån annan betala"
Jag är sååå normal! Men håll med om att det var väldigt mkt tonårstrots.

Tror jag ska skriva en relationsbok :D
Idag har jag slagit rekord i att analysera relationen till mig själv.
Har kommit fram till att jag är vansinnigt förälskad i mig själv,
och har stora förhoppningar om att alla andra också kommer att bli det.
NEJ, jag har inte supit till nu ikväll.
Jag är bara dryg, och bör inte tas på fullaste allvar någonstans.
Ska sova nu förresten, jobbet väntar i några få timmar imorgon.
Närmare bestämt i hela fyra timmar! Klå det den som kan.

Jag behöver lite hjälp förresten, VAD är motsatsen till Läkare?
Mats gav mig många förslag igår kväll när vi lagt oss..
det slutade med många skratt kan jag lova.

Just ja, sömn var det!


Kommentarer
Postat av: Carola

Skrattar högt, illa illa, tycka om sig själv, FÅR man ju bara inte fniss





2009-05-05 @ 15:34:32
URL: http://carolalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0