Fredag

Snart får jag slänga mig ner i soffan och titta på favoriten..så ska det låta :o)
Barnsligt förtjust i det programmet,

Har varit till BVC idag med Freddy, "snoppen är trasig" som han säger.
Jättesvullen och röd, lillstackarn..måste göra jätteont.  Men han var en ängel hos BVC
så det var skönt iaf.  Ska spola och linda om med kompress + alsolsprit.
Hoppas verkligen att det ger med sig!

Själv är jag helt under isen.. vet inte hur det här slutar, men jag hoppas för allt
i världen att det blir en operation!!

Nu ska vi åka och lämna Thomas hos farfar..sen bjussar mamma på mat :o)
Imorgon är det jobb!
*********************************************************************************************'

Nu har vi skjutsat Thomas, på vägen hem gick en jäkla rem av..poff.. tar oss inte en meter!
Fick bogseras hem..jättekul..
Nä nu blev det bäcksvart igen !
Varför försöker man ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0