Nattsudd

Åker söderut imorgon, ska snart packa klart ! Skojigt.

En jävla skitdag som har varit fullsmäckad från morgon tills nu.
Jobbade..blev skitförbannad på en jobbarkompis...men jag tror att min åsikt
var svår att missa.
Förbannade reportertrams dök upp..och tadaa var med i tv ikväll...tro det eller ej,
men jag blev fan inte glad över det där påhittet.
Hem och paniklaga mat, upptäcker miss i kommunikationen...mats ska iväg och flytta ngn
maskin som Peter har..hm ingen som passar Freddy och två timmar till hundkursen börjar..ILLA!
Telefonen ringer..Peters övriga familj kommer och hälsar på.
Är social som bara fan...och lyckas hinna med en halvtimmes hundkurs där Nellie var helt jäkla otroligt
duktig.  Vilken hund vi har.. kanske borde träna mera lydnad i inriktning mot tävling???
På vägen hem fick jag trösta en vän via telefon.. en vän som har det otroligt jobbigt..
men du stumpan.. tack för att just jag fick höra din gråt. Det är också en gåva :o)

Ge någon en stor kram.. den kan göra mirakel !

Kommentarer
Postat av: M

Något missade jag tydligen igår.... hmm.... men dessa reportrar missade jag inte, höll mig låååångt borta. Vill inte vara med, vill inte synas.



Ha det bra i söder, inte alls avundsjuk ;-) bara massor :D

2009-06-04 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0